Розробки уроків

 Відкритий урок з теми легка атлетика
«Допоможемо природі»

Тема уроку: Легка атлетика. Стрибки у довжину з місця. «Човниковий» біг.

Мета: повторити техніку виконання стрибка у довжину з місця, «човниковий» біг; розвивати навички метання м’яча; розвивати точність, швидкість, швидкісно-силові якості; формувати турботу про своє здоров’я; виховувати дбайливе ставлення до природи.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: рулетка, малі м’ячі, кеглі, секундомір, «квіти».

Хід уроку.


Конспект уроку № _____              Клас: 6

Тема уроку. Цікава гімнастика .

Мета: повторити техніку виконання опорного стрибка, вправ на гімнастичній стінці, стрибки через скакалку, вправи на гімнастичній лаві, піднімання тулуба всід; розвивати силу, граціозність, точність, рівновагу; формувати потребу у формуванні правильної постави; виховувати турботу про здоров’я.

Обладнання: обручі, гімнастичні мати, гімнастична стінка, гімнастична лава, скакалки, гімнастичний козел, гімнастичний місток.

Місце проведення: спортивний зал.

Хід уроку


  Урок з гімнастики "Гімнастика – рух – здоров’я" для 7 класу

Мета: повторити техніку виконання акробатичних вправ, вправи на брусах, стрибки через скакалку, вправи з рівноваги на гімнастичній лаві, вправи на гімнастичній стінці; розвивати силу, граціозність, точність, рівновагу; формувати потребу у формуванні правильної постави; виховувати турботу про здоров’я.

Обладнання: карімати, гімнастичні мати, гімнастична стінка, гімнастична лава, скакалки.

Місце проведення: спортивний зал.

Хід уроку


Серія уроків з модуля баскетбол. Прийоми володіння м'ячем.

       Уроки розроблені для учнів 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Багато вчителів вважають, що це дуже травмонебезпечна гра, тому не беруться викладати цей модуль у школі. Але дітям цікаво оволодівати м’ячем, працювати  з ним, «розуміти» його. А коли закріплення прийомів володіння м’ячем ведеться через рухливі ігри, то це набагато цікавіше.

Рухливі ігри під час підготовки гри у баскетбол знаходять все більше та більше застосування. Саме гра може бути засобом самопізнання, розваг, відпочинку, засобом фізичного та загального соціального виховання. Характерною особливістю рухливих ігор є яскраво виражена роль рухів у змісті гри. Вони спрямовуються на подолання різних труднощів, перепон, що поставлені на шляху досягнення мети гри. Гра повинна захоплювати дітей та підлітків. Тут доречно слідувати педагогічній пораді А.С.Макаренка: «Слід  стримувати усіляку хвалькуватість, виховувати повагу до сили суперника, звертати увагу на організованість, тренування, дисципліну. Потрібно, нарешті, домагатися, спокійного відношення до успіху та невдачам». Тож саме через рухливу гру можна домогтися впровадження всіх компетентностей, змістових наскрізних ліній. Уроки              


Серія уроків з гімнастики для 10 класу

Тип  уроку:  учбово-тренувальний.

Місце  проведення:  спортивний  зал.

Мета:  розучити  новий  комплекс  коригуючої  гімнастики;  повторити   вправи  на  брусах,   стрибок  у  довжину  з  місця;  вдосконалити  техніку  підтягування  на  перекладині,  лазіння  по  канату;  сприяти  розвитку  спритності,  сили,  рівноваги;  виховувати  прагнення  до  занять  спортом.

Обладнання:  бруси,  рулетка,  перекладина,  канат,  гімнастичні  мати,  мяч.

                                                  Хід   уроку.


Матеріал брошури "Через гру до розвитку"

У посібнику подано матеріали впровадження у навчально-виховний процес ігор, які сприяють всебічному розвитку особистості  через апробацію  ігрової діяльності на уроці.

            Для вчителів  освітніх галузей Державного стандарту 

Перегляд:  ігри 


Конспект уроку з волейболу

Клас – 10,                                                    Дата проведення: 07.12.2017

Тема уроку. Волейбол. Передачі м’яча. Верхні та нижні прямі подачі.

Мета: повторити техніку  прийомів передач м’яча, подач,  імітація прямого нападаючого удару.

Задачі:

1.       Повторити прийоми передач та прийому м’яча, техніку прямого нападаючого удару.

2.       Розвивати точність, влучність, реакцію.

3.       Зберігати та зміцнювати здоровя учнів.

4.       Виховувати інтерес до гри, почуття патріотизму.

Місце проведення: спортивний зал.

Обладнання: волейбольні м’ячі, повітряні кульки, обручі, сітка, інформаційні картки, ілюстрації українських волейболістів.

Хід уроку


Конспект інноваційного уроку у 6 класі.
Тема: Цікавий волейбол. Прийоми волейболу: верхній та нижній прийоми м’яча.
Мета: навчальна: удосконалювати техніку виконання верхнього та нижнього прийомів м’яча, відпрацювати техніку підкидання м’яча над собою, навчити обирати потрібний матеріал з запропонованої теми та презентувати його;
розвивальна: розвивати точність, координацію, вміння працювати в парах, групах;
виховна: виховувати повагу один до іншого, любов до ігрових видів спорту, виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.
Обладнання: повітряні кульки, мотузка, ілюстрації, роздатковий матеріал, мандарини, приймач.
Тип уроку: комбінований.

Інноваційний урок силка для перегляду: https://drive.google.com/file/d/1r9HeuIAhCIMnXK5zRxANpbh18KFJLLrO/view?usp=sharing


Конспект уроку з елементами футболу в 11 класі.
Тема: Спортивні ігри поряд. Передачі м’яча в різних спортивних іграх, ведення м’яча, розпасування м’яча.
Мета: навчальна: удосконалювати техніку виконання розпасування на трьох, прямого нападаючого удару; ударам на точність, ведення м’яча «змійкою»; кидок в корзину з подвійного кроку;
розвивальна: розвивати точність, координацію, вміння працювати в  групах;
виховна: виховувати повагу один до іншого, любов до ігрових видів спорту.
Обладнання: м’ячі (футбольні, волейбольні, баскетбольні), ілюстрації, конуси, мандарини.
Тип уроку: комбінований.

Урок з елементами футболу силка для перегляду: https://drive.google.com/file/d/1Rprf0m6ZxeDD3zhWxyZaE0NA9deb1gI9/view?usp=sharing


Цикл уроків з використанням ІКТ з модуля баскетбол

Урок № 1

Тема. Подорож країною спортивних ігор.

Тип уроку: урок-змагання.

Мета:

-         ознайомити учнів з країнами, у яких були створені спортивні ігри (баскетбол, волейбол, настільний теніс, футбол, хокей, гандбол);

-         вивчити та повторити відомості про спортивні ігри;

-         удосконалювати навички ведення м’яча у футболі та баскетболі, нижнього прийому м’яча, ведення м’яча палицею;

-         розвивати швидкість, впевненість, увагу, точність, координацію;

-         виховувати почуття команди, товариськість, доброзичливість, толерантність.

Обладнання: ноутбук, м’ячі, ракетки, гімнастичні палиці, кеглі, секундомір, смайлики.

Хід уроку


Тема:  Гімнастика.
Клас:  5.
Тип  уроку:  сюжетно-рольовий  урок,  комбінований.
Місце  проведення:  спортивний  зал.
Мета:  навчити  новому комплексу  вправ;  повторити  опорний  стрибок  способом   «ноги  нарізно»;  стрибки через  скакалку; перекид  вперед,  назад,  «міст»  та  лазіння  по  похилій  лаві;  розвивати  гнучкість,  швидкісно-силові  якості,  силу;   виховувати  повагу  до  однокласників.

Обладнання:  гімнастичні  мати,  козел,  міст,  скакалки,  лава,  ілюстрації  казкових  героїв.
Переглянути уроки можна тут

ПЛАН-КОНСПЕКТ  УРОКУ  №  
Тема: Гімнастика.
Клас:   6.
Тип  уроку:  комбінований.
Місце  проведення:спортивний  зал.
Мета:  повторити  опорний  стрибок  способом  «ноги  нарізно», перекиди  вперед  і  назад,  «міст»;  лазіння  по  похилій лаві;  стрибки через скакалку;  розвивати  рівновагу,  швидкісно-силові  якості,  силу,  гнучкість;  виховувати  колективізм.
Обладнання:  гімнастичні  мати,  міст,  кінь,  канат
                                                   Хід  уроку.  тут



Урок з модуля гімнастика
Правильна постава - основа здоров’я
Дата: ________
Конспект уроку № __
Задачі:
1. Теорія: Методика розвитку гнучкості.
2. Повторити комплекс загально розвиваючих вправ з гімнастичними палицями.
3. Удосконалювати техніку виконання вправ для зміцнення м’язів спини, опорного стрибка, вправ на брусах, вправи на гнучкість.
4. Розвивати силу, гнучкість, м’язи спини..
5. Виховувати морально-вольові якості, турботу про своє здоров’я.
Обладнання: гімнастичні мати, козел, гімнастичний місток, бруси, гімнастичні палиці, гімнастична стінка, м’яч.



Урок-змагання з основами здоров’язбереження                                ПЛАН-КОНСПЕКТ  УРОКУ  № 20.

Дата. 15.10.2014р.
Тема:  Легка атлетика.
Клас:  9.
Тип  уроку:  урок змагання з основами здоров’язбереження,  комбінований.
Місце  проведення:  спортивний  зал.
Мета:  повторити комплекс ЗРВ, стрибки у довжину з місця, біг на коротку дистанцію, піднімання ніг у кут у висі на гімнастичні й стінці, піднімання тулуба всід; перевірити знання зі здоров’язбереження та зміцнення здоров’я;  розвивати навички роботи в групах, швидкість, силу, згуртованість, творчість; виховувати дбайливе ставлення до здоров’я, повагу до суперника.
Обладнання:  гімнастичні  мати,  стільці, фломастери, аркуші, афоризм, питання вікторини.
                                                       Хід  уроку.

Урок з легкої атлетики
Тип проекту. Дослідно-пошуковий, груповий, короткотривалий.
Актуальність. Уміння використовувати набуті знання сприяє  становленню особистості як творця і проектувальника життя.
          Тому учень повинен володіти певними уміннями і навичками:
-         використовувати набуті знання у навколишній дійсності;
-         приймати нестандартні рішення, творчо мислити;
-         уміти добувати переробляти, добувати інформацію, застосовувати її для індивідуального розвитку і самовдосконалення;
Мета і завдання проекту. Головна мета проекту – формування ключових компетентностей учнів, розвиток свідомої особистості, яка прагне зміцнити своє здоров’я, збагатити та перевірити свої знання з фізичної культури.

Завдання проекту: 



Урок з теми
Легка атлетика



План-конспект уроку №
Тема: легка атлетика
Тип уроку: розвиваючої спрямованості.
Місце проведення: спортивний зал.
Мета


Конспект уроку № ____                             Клас: 8.
Тема. Легка атлетика. Стрибки у довжину з місця. Урок з елементами народознавства.
Задачі:
1. Теорія: Розвиток легкої атлетики на Україні.
2. Повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ.
3. Удосконалювати техніку виконання стрибків у довжину з місця, човникового бігу, метання м’яча у ціль, навички пошукової діяльності.
4. Розвивати силу, точність, увагу, координацію.
5. Виховувати морально-вольові якості, почуття команди, прагнення до отримання кращого результату.
Обладнання: рулетка, секундомір, кеглі, малі м’ячі, аркуш А3, малюнки, клей.


Комментариев нет:

Отправить комментарий